May 22, 2011

  • 今日下半場 - SNOWBOARD MOVIE NIGHT

    7:XX PM.... 下住大雨. 我同朋友 B 去到 SOGO 後面一座唐樓天台.  出席 IW 攪既 MOVIE NIGHT + PRAY FOR JAPAN EVENT.


    落住雨, 好在有帳篷. 同埋 WAKEBOARD 造既長凳.

    今次唔止睇新 SB MOVIE 咁簡單, 佢地仲請黎日本 PRO RIDER -- 田中幸 來做宣傳. 個 MOVIE 有佢份架. 睇佢 PROMO 相既英姿.

    未開始, 落舖睇下先.... 就撞見佢在店內影 PROMO 相. 8下先~~

    8:00 入座. 主持同 TANAKA SAN 經左幾句.

    TANAKA SAN 呼籲我地支持日本. 今日入場費, 都有一半捐去日本.

    唔好徙時間. 睇片啦.

    今次來左好多 SB-ER~~~ 當中仲有 SLOPE INFINITY 既老師 GRACE...... 朋友B 認得佢.... 佢認得我............ 唔怪得在樓梯佢望住我啦............ 等我仲想點解個靚女望住我o既??!!  連佢同事都認得我.................究竟點解呢??

    講番個 event, tanaka san 仲捐出好多佢既 gear 俾人 bid, 收入都係捐去日本. 衫我冇乜興趣. 佢塊 146 k2 板吸引d...... 包括 pompom stomp-pad 同 murasaki sports stickers.

    朋友 b 唔舒服, 所以睇完 movie 就走lu~~~ lucky draw 都無睇. 不過睇完個 movie又令我想去 sb 喇.................

    幾時可以再去日本啊??