December 7, 2011

  • 農曆新年後我會去韓國滑雪..... 係我有生以來第1次去韓國...... 仲得人驚過自己去英國...........

    d terrain ok 架.......... 好綠..... 第1次試, 好適合我.... 問題係, 我們訂了酒店, 機票, 車, 但最緊要.. lift pass 幾錢呢??!!!!!!! 千辛萬苦, 在 homepage 也只找到snow sledding 資料 (中,英,日 version 未有價錢資料.......)

    請問 d 符號講乜呀??!!!!?!?!?!?!?!!?!?

    ok.... 數字我識睇, 我估係 3, 5, 10小時啦........ 其他呢??????

    救命呀~~~~~~~ 我患左去韓國前恐懼症呀.............

    佢有間開一大個平坦區俾人玩 snow sledding. 甘真係好適合小朋友玩~~~

    等我介紹俾有小朋友嘅朋友仔去先~

    甘........ lift pass 到底幾錢呀???? 救命呀....................................

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *